SSC-I Info nu ook als website

De SSC-I Info App, waarmee klanten van SSC-I op de hoogte kunnen worden gehouden van werkzaamheden aan en verstoringen van diensten die SSC-I levert, heeft er een broertje bij: de SSC-I Info website.

SSC-I Info

Projectleider Robert Roos (Teamleider Operations CSDEA&I) schetst de toegevoegde waarde van de SSC-I info website: “Klanten kunnen nu, via Connect! of via DWO ook direct alle werkzaamheden en eventueel verstoringen zien, zonder op hun smartphone te kijken. Niet iedereen heeft de app namelijk geïnstalleerd. Ook zijn er die geen permanente beschikking hebben over een smartphone: denk aan de mensen die in de PI’s werken: daar mag een telefoon niet mee naar binnen.”

Dashboard

Omdat de website gekoppeld is aan de app, hoeven er geen aparte handelingen worden uitgevoerd: alles wordt op het beheerportaal geregeld. Ook is de look & feel gelijk aan die van de app, wat voor klanten erg overzichtelijk is én herkenbaar.
Roos: “Met de website kunnen we op termijn eenvoudig doorverwijzen vanuit de chatbot die op dit moment wordt ontwikkeld. Er komen standaardvraag-en-antwoorden op, zoals “Heeft u al op de storingspagina gekeken? “of “Hier – en dan een link - vindt u een overzicht van de laatste werkzaamheden en storingen.” Hoewel je op de website niet méér kunt dan op de app, vindt Roos wel dat de website gebruikersvriendelijker is, onder meer door de grootte van de letters, waardoor hij beter leesbaar is.”

Breed bekend maken

“Wij gaan het bestaan van de website klant-breed bekendmaken. Alle klanten kunnen hier dus hun klantspecifieke werkzaamheden en verstoringen zien. Dit is een enorme verbetering ten opzichte van de vorige site, er is duidelijk een toegevoegde waarde.”

Gebruikers

Medio november 2020 hadden zich al ruim 1900 gebruikers aangemeld en komen daar per maand gemiddeld 90 bij. Bijna 650 gebruikers hebben ook de mail-notificatie ingeschakeld. Meer weten? Kijk dan op de SSC-I Info website.